Soke Sweden House Blogg

Always tuned in Never tuned out

Presentation av bloggare nr 1

Kategori: Allmänt

Då tänkte jag skriva en snabb presentation av mig själv. 
 
Karl heter jag, 25 år gammal. Uppvuxen på västkusten men Bor numera i oslo sen ett par år tillbaka. 
Jag älskar musik och ett av mina favoritband är maskinen. Andra artister för stt bara nämna ett axplock av vad jag gillar är andhim, pleasurekraft och kaiserdisco, tube & berger, tom flynn och gary caos.
 
andra intressen är fest, tv-serier, mode och fika. inget är bättre än en nybryggd kopp kaffe. 
 
Jag kommer i huvudsak blogga om musik men också om mitt liv, mina vänner, vad vi gör och lite om mode också.  Annars får man väl inga läsare. :) 
 
fin tisdag vidare. /kk
 
exakt såhär ser jag ut. (bilden är tagen 02-15-13) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: